top of page

PROCEED PRODUK

Alahmdulillah.... dah proceed utk produk inovative...actually da proceed minggu lepas tapi busy kejar asessment. produk yang dah di proceed ialah DRAWSTRING BAG. Yes drawstring bag. Nampak cam cliche kan? tapi drawstring bag aku ni lain ckit utk project ni. Disebabkan produk haruslah berdasarkan organisasi, aku amik baju melayu as theme utk drawstring bang aku. ni contoh drawstring bang:

Tapi aku pnye beg not simple as this lah. Akan aku masukkan elemen2 baju melayu dalam beg ni untuk dapt feel melayu tu. Feel melayu takpe. Metaliti Melayu yg bruk2 tu kau elak lah dari terjebak.

so elemen apa yang aku nak masukan?

aku masukan elemen baju melayu cekak musang contohnya. That cekak musang kindda owsome simple design la. Dia design yang boleh Apply dalam mana2produk kau.

Next aku akan edit dulu beg ni. Then aku akan uplaod utk tunjuk lebih jelas kat hampa semua norhhh...

Okay grakk luh!!


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • White YouTube Icon
  • RSS Clean
bottom of page